2013. augusztus 17., szombat

#Díj*


Először köszönjük a díjat Balogh Kármennek. :)
Szerény blogom első díja.Remélem nem az utolsó!!

 #Szabályok:

1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.
 

#1.Írj magadról 11 dolgot.
1.Film/sorozat mániás vagyok.
2.Imádom az állatokat.
3.Van két husky kutyusom Azúr,és Damon.
4.Hamar szerelembe tudok esni.
5.Barátkozós vagyok,de sokan nem élnek ezzel a lehetőséggel.
6.Volt olyan időszak mikor napokig nem ettem.
7.Példaképem Lea Michele <3
8-11.Három férjem van:,Nicholas Hoult.,Logan Lerman.,Ian Somerhalder
11+1.Remélem valaha találkozok akár valamelyikükkel is.


#2.Válaszolj 11 kérdésre:

 

 

1.Szereted a Fifth Harmony-t?
nem

2.Kedvenc színed?
rózsaszín,fekete,zöld

3.Kedvenc zenéd?
Bruno Mars Treasure

4.Szerinted milyen Miley Cyrus We can't stop című száma?
A dal jó.Klip szánalmas..

5.Kedvenc színész/színésznő?
Logan Lerman/Emma Stone

6.Mit néztél utoljára a moziban?
Percy Jackson és a szörnyek tengere <3

7.Szereted a Gossip Girl-t vagy a Glee-t?
Mind 2-t imádom.Glee egy meghatározó dolog az életembe.

8.Szerencse szám?
13,.37.

9.Ismered a Cimorelli-t?
igen.Nem szeretem.

10.Miért kezdtél írni?
Mert egy barátnőmék sokat olvastak fanfictiont.Úgy döntöttem én is elkezdem.

11.Mi a véleményed Justin Bieber-ről?
Régen utáltam.Most is utálom,de jól néz ki legalább.


#3.Tegyél fel 11 kérdést.


1.Szereted a természetfeletti sorozatokat?
2.Milyen suliba jársz?
3.Team Edward vagy Team Jackob?
4.Szereted a One Directiont?
5.Kedvenc szín?
6.Melyik a kedvenc könyved?
7.Ismered/hallottál már az Éhezők Viadaláról?
8.Melyik díjátadó a kedvenced?
9.Van testvéred?
10.Ha választhatnál,melyik híresség lenne a szerelmed?
11.Ismered a Sweet Heart Schoolt? ;)

#4.Küldd tovább 11 embernek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése